Çağrı Merkezi: 444 29 26

Mesafeli Satış Sözleşmesi

MADDE 1 – KONU

İşbu sözleşmenin konusu, SATICI‘nın, SİPARİŞ VEREN/ALICI‘ya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün/ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ile Mesafeli Sözleşmel- er Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerini kapsamaktadır.

MADDE 2 – SATICI BİLGİLERİ

Ünvanı: Picco Ayakkabı San. ve Tic. Ltd. Şti

Satış yapılan e-ticaret web sitersi: www.minipicco.com.tr

Adresi: Egemenlik Mh. 6086 Sk. No: 14 Işıkkent Bornova / İZMİR

Telefon: 0 232 472 17 77

E-Posta: info@minipicco.com

İşletme Kayıt No:

MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLER BİLGİLERİ

MalınÜrün/Ürünlerin/ Hizmetin türü, miktarı, marka/modeli, rengi,adedi, satış bedeli, ödeme şekli, alternatif ürün tercihi, aşağıda (sipariş formunda) belirtildiği gibidir.

MADDE 4 – SİPARİŞ VEREN KİŞİ BİLGİLERİ

Bundan sonra SİPARİŞ VEREN olarak anılacaktır. Sipariş formunda bilgileri mevcuttur

MADDE 5 – FATURA BİLGİLERİ

Sipariş formunda bilgiler yer almaktadır.

Fatura Teslim: Fatura sipariş teslimatı sırasında teslimat adresine sipariş ile birlikte teslim edilir veya SİPARİŞ VEREN’in kayıtlı email adresine efaura olarak gönderilir.

MADDE 6 – SİPARİŞ

SİPARİŞ VEREN/ALICI sözleşme konusu ürün/ürünler için, toplam sipariş tutarı üzerinden aşağıda belirtilen hizmet bedellerini ödemekle yükümlüdür. SATICI hizmet bedellerini değiştirme hakkını saklı tutar. SATICI, operasyonel olarak belirlediği ya da belirleyeceği uzak dağıtım bölgelerine, belirlediği ya da belirleyeceği minimum sipariş tutarları dahilinde teslimat yapma hakkını saklı tutar.

MADDE 7

Madde 4’te belirtilen SİPARİŞ VEREN, Madde 5’te belirtilen ALICI ve Madde 6’da belirtilen FATURA BİLGİLERİ aynı kişiye ait ve/veya farklı kişilere ait olabilir. Farklı kişilere ait olması durumunda verilen ve onaylanan tüm bilgilerden SİPARİŞ VEREN sorumludur. SİPARİŞ VERENve ALICI’yı sorumlu tutan hak ve yükümlülükler SİPARİŞ VEREN/ALICI- olarak belirtilmiştir.

MADDE 8

SİPARİŞ VEREN, Madde 4’te belirttiği bilgilerin doğru ve Madde 5’te belirttiği bilgilerin ALICI’ya ait olduğunu kabul eder. Verilen bilgiler ile ALICI’ya ulaşılamaması durumunda SATICI’nın sorumluluğu bulunmamaktadır ve tüm sorumluluk SİPARİŞ VEREN’e aittir.

MADDE 9

Tüketici şikâyet ve itirazları konusundaki başvurular, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun’da belirlenen parasal sınırlar dahilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine yapılabilmektedir.

MADDE 10

Bu hizmet yalnızca perakende satışa ve nihai kullanıma yöneliktir. Toptan ve “yeniden satış” amaçlı siparişlerin ön bilgi formu ve/veya satış sözleşmesi oluşmuş olsa dahi SATICI siparişi iptal ederek teslim etmeme hakkını saklı tutar. Siparişin bu nedenle iptal edilmesi halinde, SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından ürünlerin bedeli ne şekilde ödenmiş ise aynı şekilde SATICI tarafından iade edilir.

MADDE 11

Bu bilgiler, kullanılan uzaktan iletişim araçlarına uygun olarak ve iyi niyet ilkeleri çerçevesinde ergin olmayanlar ile ayırtım gücünden yoksun veya kısıtlı erginleri koruyacak şekilde ticari amaçlarla verilmektedir.

MADDE 12
SİPARİŞ VEREN/ALICI, siparişi ile, teslim edilen ürün/ürünler arasında, tartılı ve alternatif ürünlerden kaynaklanan fiyat

farklılıklarının ödeme tutarına ayrıca yansıtılacağını ve bu tutarı SATICI’ ya ödeyeceğini kabul ve beyan eder.

MADDE 13

SİPARİŞ VEREN/ALICI, sipariş ettiği ürün/ürünlerin herhangi bir nedenle tedarik edilememesi durumunda sipariş ettiği ürün/ürünlere alternatif ürün belirleyebilir. SİPARİŞ VEREN/ALICI sipariş ettiği ürünlerin herhangi bir nedenle tedarik edilememesi halinde yerine SATICI tarafından alternatif ürün belirleneceğini, bu ürününde kabulü dahilinde olduğunu beyan ve kabul eder. Bu durumda SİPARİŞ VEREN/ALICI, alternatif ürün/ürünleri, mağazada o gün itibariyle satılan fiyat üzerinden teslim alacağını kabul ve beyan eder. SİPARİŞ VEREN/ALICI, mevcut siparişini ileri bir tarihe ertelediğinde siparişinde yer alan ürünleri mağazada o gün itibariyle satılan fiyat ve stok üzerinden teslim alacağını kabul ve beyan eder.

MADDE 14
Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin akdedilmesi için, işbu sözleşmenin SİPARİŞ VEREN tarafından elektronik olarak onaylan-

ması gerekmektedir.

MADDE 15

Sözleşme konusu ürün/ürünlerin teslimatı için işbu sözleşmenin elektronik ortamda onaylanarak SATICI’ya ulaştırılmış olması gerekir. Sözleşme konusu ürün/ürünlerin uzaktan iletişim aracılığıyla teslim edildiğinin bildirildiği tarihten kargoya teslim edilmeden önce SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın tercih ettiği ödeme şekli ile SATICI’nın hesabına aktarılması gerekme- ktedir. Aksi halde, SİPARİŞ VEREN/ALICI, teslimatın teslim edildiğinin uzaktan iletişim aracılığıyla bildirilmesi tarihinden itibaren işleyecek gecikme bedelini kabul, beyan ve taahhüt eder.

MADDE 16

SİPARİŞ VEREN, Madde 3’te belirtilen sözleşme konusu ürün/ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul ve beyan eder.

MADDE 17

Sözleşme konusu ürün/ürünler, SİPARİŞ VEREN/ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Bu durumda tüm sorumluluk SİPARİŞ VER- EN/ALICI’ya aittir.

MADDE 18

SİPARİŞ VEREN tarafından toptan ve “yeniden satış” amaçlı ürün sipariş edilmesi halinde, SATICI toptan ve “yeniden satış” amaçlı ürün siparişini kabul etmemek ve siparişi iptal etmek yetkisini haizdir. Toptan sipariş yararlanma adeti her ürün için maksimum iki (2) adet ile sınırlıdır. SATICI, bir ürün için maksimum iki (2) adetten fazla verilen siparişleri teslim etmeme hakkını saklı tutar.

MADDE 19
SATICI, sözleşme konusu ürün/ürünlerin sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri

ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

MADDE 20

SİPARİŞ VEREN/ALICI kendisine teslim edilen ürün/ürünleri kontrol ederek teslim almak ve teslimat eksiksiz gerçekleştirildi ise ürün/ürünlerin eksiksiz teslim alındığına dair sipariş faturasını imzalamak ile yükümlüdür. SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından sipariş/kargo faturası/belgesi imzalanarak teslim alınan siparişlerin SATICI tarafından eksiksiz teslim edildiği anlamına gelir. Bu durumda SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ürünlerin eksik teslim edildiğine dair itiraz hakkı bulunmamaktadır.

MADDE 21

Ürün/ürünlerin bedelinin kredi kartı ile ödenmesi ( online ya da kapıda kredi kartı ile ödeme) söz konusu olduğunda SİPARİŞ VEREN/ALICI ödemeyi gerçekleştireceği kredi kartı üzerindeki isme ait bir kimlik ibraz etmekle yükümlüdür. Aksi halde satıcının siparişi teslim etmeme hakkı bulunduğunu SİPARİŞ VEREN/ALICI kabul ve beyan eder.

MADDE 22

Ürün/ürünlerin tesliminden sonra SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya kredi kartının SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun ürün bedelini ödememesi halinde, SİPARİŞ VEREN /ALICI kendisine bu durumun uzaktan iletişim aracı ile bildirilmesine müteakip 3 gün içinde teslim aldığı ürün bedellerini başka bir online ya da kredi kartı ya da nakit olarak ödeyeceğini beyan, kabul ve taahhüt eder.

MADDE 23

SATICI, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürün/ürünleri süresi içinde teslim edemez ise, durumu öğrendiği tarihten itibaren üç gün içerisinde SİPARİŞ VEREN/ALICI‘ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde SİPARİŞ VEREN/ALICI siparişin iptal edilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. SİPARİŞ VEREN/ALICI‘nın siparişi iptal edilmesi seçeneğini tercih etmesi halinde ödediği tutar kanuni faizi ile birlikte iptal talebinin SATICI’ya ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir.

MADDE 24

Sözleşme konusu ürün/ürünlerin stokta bulunmadığı hallerde SATICI’nın SİPARİŞ VEREN/ALICI’yı durumdan haberdar etmesi ve SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ödemiş olduğu toplam bedelin ve onu borç altına sokan her türlü belgenin en geç 14 gün içinde SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya iade edilmesi şartıyla SATICI’nın sözleşme konusu ürün/ürünleri teslim etmeme hakkı bulunmaktadır.

MADDE 25

Sipariş teslimatları yalnızca SİPARİŞ VEREN’in siparişini verirken belirttiği teslimat adresine kapıya ürün/ürünler teslimi şeklinde yapılacaktır. SİPARİŞ VEREN/ALICI, teslimat adresinin haricinde başka bir yerde teslimat talep etse bile kesinlikle teslimat yapılmayacaktır. Teslimat adresi olarak otopark, kapı önü, park gibi belirsiz yerler gösterilemez; gösterilse bile sipariş teslimatı yapılmaz. Teslimat adresinin işyeri, daire, ev, dükkan veya bunun gibi müşteriye aidiyeti belli olan yerler olması esastır. SİPARİŞ VEREN/ALICI bu hükümleri kabul ve beyan eder.

MADDE 26

Sipariş edilmeyen malın teslimi veya hizmetin sunulması durumunda; SATICI’nın SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya telefon ya da e-posta yoluyla bilgilendirme yaparak sipariş edilmeyen malı veya hizmeti geri alma hakkı bulunmaktadır. Sipariş edilmeyen malın veya hizmetin bedelinin ödenmemesi halinde SİPARİŞ VEREN/ALICI bu malı kargo ücreti SATICI’ya ait olmak üzere SATICI adına kargoya vermek veya SATICI’ya iade etmekle yükümlüdür.

MADDE 27

SATICI teknik nedenlerden kaynaklanan fiyat, ürün ve her türlü güncelleme hatalarından sorumlu değildir.

MADDE 28 – CAYMA HAKKI

28. 1. SİPARİŞ VEREN/ALICI aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz;

a) SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

b) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

c) Sağlık veya hijyen açısından iadesi uygun olmayıp, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallara ilişkin sözleşmeler.

ç) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

d) Yiyecek ve içecek gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine gönderilmesi.

28.2. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin SATICI’nın 2. maddede bildirilen posta adresi, telefon numarası ve e-posta adresine yazılı olarak veya kalıcı veri taşıyıcısıyla SATICI’ya yönlendirilerek beyanda bulunması ve sözleşme konusu ürün/ürünlerin SATICI’ya iade edilmiş olması hiçbir şekilde cayma hakkının kullanılmış olduğu anlamı taşımaz ve hukuki sonuç doğurmaz; tahsil edilen ödemeler SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya iade edilmez.

MADDE 29 – YETKİLİ MAHKEME

İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’da belirlenen parasal sınırlar dâhilinde Tüketici Hakem Heyetleri veya SİPARİŞVEREN/ALICI‘nın ikametgahı veya hizmeti satın aldığı yerdeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Taraflar arasında uyuşmazlık durumunda, öncelikle karşılıklı görüşme ve iyi niyet esastır. Eğer uyuşmazlık bu çerçevede çözümlenemez ise Eskişehir Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

MADDE 30
Siparişin sonrasında SİPARİŞ VEREN/ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır. MADDE 31

İşbu sözleşme, SİPARİŞ VEREN tarafından elektronik ortamda imzalanıp SATICI‘ya ulaştırılmasından sonra geçerlilik kazanır.